Bf-109F 1/18
03/05/2016Warhawk P-40 1/18
03/05/2016
Jedná se o nástupce verze F. Rané verze Bf 109 G přicházely k Luftwaffe v době, kdy byly zařazovány první Focke-Wulfy Fw 190. Verze G byla nejpočetnější, představovala kolem 60% všech Bf 109. Byly sice dobře vyzbrojené a vybavené, ale už nedosáhly takových kvalit jako stroje E a F. Při letu neustále vyžadovaly pozornost a přistávání bylo nebezpečné. 352 sestřelů na strojích verzí G a K dosáhl Erich Hartmann, což z něj učinilo dosud nejúspěšnějšího stíhače všech dob.
Bf-109F 1/18
03/05/2016Warhawk P-40 1/18
03/05/2016
The Messerschmitt Bf 109, interchangeably called the Me 109 (most often by Allied pilots and aircrew), was a German World War II fighter aircraft designed by Willy Messerschmitt and Robert Lusser during the early to mid-1930s. It was one of the first truly modern fighters of the era, including such features as all-metal monocoque construction, a closed canopy, a retractable landing gear, and was powered by a liquid-cooled, inverted-V12 aero engine.